Friday 6 February 2015

Velké změny, velké plány

Tak zase asi po dvou měsících zdravím :D
Právě sedím v práci, nebo spíše bych měla napsat na brigádě, a netrpělivě sleduju čas, jak se pomalu pomalinku blíží k páté hodině odpolední. Konečně budu moct říct tomuto místu navždy sbohem. Dnes je totiž má poslední směna coby studenta na brigádě.

Včera jsem byla na druhém kole pohovoru do O2. Přišlo nás sedm, čtyři postupně odpadli, až jsme zbyli tři. Nevím jak ostatní dva, ale mě volali, že jsem byla přijata. Tadá. Stane se ze mě pracující dospělák. Který se bude těšit na volné víkendy, které (jak doufá) bude trávit se svou polovičkou, když už nebude kdy jindy se vídat. A také se bude těšit na to, až si po třech měsících zkušebky (pokud tam takovou dobu vydrží) bude moci vybrat nějakou tu dovču :D ok nebudu předbíhat, ještě ani nemám podepsanou smlouvu.

To je asi největší novinka. Nástup do opravdového zaměstnání. Brr :D

S touto novinkou se mi hned v hlavě začaly rodit nápady, co si postupně za vydělané peníze koupím. Tak zaprvé - nutně potřebuju nový notebook. Můj už po pěti letech dosluhuje :( zapnu Age of Empires II a po 15 minutách se mi notas hodí do režimu spánku, přičemž ho pak následně musím oživovat tím, že ho 5x násilím vypnu a zapnu. Chudáček. Bojím se, že se blíží den, kdy se vypne a už se nezapne. Jako ten notebook předtím. Taky jsem měla v hlavně další věci co si chci koupit, ale nějak jsem na ně...zapomněla :D vím že chci Keepcup! A ještě něco. Ale nevím co. Tak nic.

Taky s přicházejícím únorem..vlastně on už je tady..takže s tímto aktuálním už běžícím únorem :D přichází i pár mých "poprvé"

1. poprvé uvidím naživo Eda Sheerana
2. poprvé budu na Valentýna ta, která ho bude moci s někým trávit a ne ta, která "hejtuje" každou sebemenší zmínku o něm, protože nikoho nemá, ha :D
3. poprvé nastoupím do práce

Zase tolik toho není. Ale na jeden měsíc to myslím stačí ne? :D kolikrát se strane, že několik měsíců se nestane nic, co by bylo poprvé. U mě to jsou teď tři věci. Bohatě stačí :D

To jest můj výkec. A jak se máte vy, ty poslední dva měsíce, co jsme se neviděli? Jaké jste měli Vánoce? :D

PS: už vím! Chci šetřit na pernamentku na nějaké cvičení. HAHAHA.

No comments:

Post a Comment

Moc děkuji za každý Váš komentář :)