Wednesday 26 November 2014

Tipy na DIY Vánoční dárky

Zdravím :) tak jsem tady s dalším článkem, a tentokrát s tipy na dárky. A ne jen tak obyčejné dárky. Ale vlastnoručně vyrobené :) Vlastně nemusí být ani na Vánoce, můžete je darovat i na narozeniny, na tom nezáleží, že jo :) problém je, že já na blog nerada přidávám - nebo jestli jo tam fakt minimálně - obrázky z internetu. Raději si nafotím své. Ale v tomto případě to asi jinak nepůjde. Uvedu ovšem zdroj a třeba až nějaký z těchto dárků vyrobím, tak přidám vlastní fotku :)


1. Hrníčky s vlastním "potiskem" - teď ovšem nemyslím hrníčky, na které si necháte natisknout fotku. Myslím hrníčky, které vlastnoručně popíšete, nebo pomalujete, a to fixou na keramiku, která se prý dá sehnat za nějakých 80 korun. Pokud si zadáte na google Couple DIY cups, nebo jen DIY cups, vyjede vám spousta inspirativních fotek. Mě osobně se moc líbí něco na tento způsob, a plánuji si do budoucna takové udělat. 


2. Fotoalbum - je něco lepšího, než listovat fotkami a vzpomínat na chvíle, které jsou na obrázcích zvěčněny? A není krásné mít všechny takové vzpomínky pěkně pohromadě, v nějakém originálním albu, které si sami vyrobíte, nebo vám vyrobil někdo vám drahý? myslím, že takový dárek určitě potěší, ať už ho dáváte například mamince, kamarádce, nebo příteli. Každý rád vzpomíná. A každý se rád kochá pěknými fotkami :) já takové album taky dostala a myslím, že to je vážně parádní dárek :)


3. Krabička s čaji - tohle mě tak napadlo, když jsem seděla v práci a přemýšlela jsem, jaké dárky by se daly vymyslet. Co takhle vyrobit nějakou pěknou krabičku, a do ní uložit různé druhy čajů? Od každého druhu něco. Zelený, zelený s příchutí, černý, ovocný, mátový a tak dále :) prostě je jedno na co člověk v danou chvíli bude mít chuť, vždycky se tam pro něj něco najde. nemusíte ani vyrábět celou krabičku. Můžete koupit dřevěnou, možná v Nanu Nana najdete, a tu ozdobíte. Určitě to bude vypadat hezky :)


4. Taška - máte dvě možnosti. Buď koupíte pěknou látku a tašku ušijete, nebo koupíte tašku hotovou a vy ji pomalujete. Pokud jde o první možnost, sama jsem jednu takovou ušila. Pokud jde o druhou, jednu tašku mi pokreslila kamarádka. Takže přidám obě fotky (pokud je najdu :D)


5. Obal na mobil, nebo na sluchátka - Pokud zvládnete ušít tašku z předchozího bodu, zvládnete i toto. Nenápadně si zjistěte, jaký má člověk, kterému obal na mobil šijete, telefon, zjistěte si rozměry a hurá do šití :) Můžete přidat různé ozdobné prvky jako proužek krajky, knoflíčky, flitry, nebo úplně něco jiného, záleží jen na vás :) obal na sluchátka mě jen tak napadl, protože všichni známe problém se zamotanými sluchátky. Když se vloží do nějakého malého pytlíčku (na který můžete vyšít třeba notičku), bude po problému :) mimochodem zadejte si na googlu (na obrázcích) diy phone case fabric. Jsou tam krásné nápady :)


Tak to je vše. Vím, že toho není úplně hodně, ale snad si z toho něco vyberete :) 
Pokud ano, napište co ;)


2 comments:

  1. Já bych teda chtěla dostat tu tašku nebo to super fotoalbum! To je hodně super a fakt hezký! :)
    Já tyhle věci sleduji věčně na Pinterestu a vždy si představuji, co všechno udělám, ale nakonec jsme stejně jen líná . Ale je to krásný :D

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)