Tuesday 18 August 2015

Snová práce?

Já vím, že mé příspěvky poslední dobou nedávají úplně smysl, ale víte, když je člověk zmatený a ztracený, musí se to někde odrážet. A v mém případě se to odráží právě na nich. 

Chci se vás zeptat. Máte nějakou vysněnou práci? Dream job, za kterým si jdete, přes všechny možné překážky světa, a i když to vypadá beznadějně, nevzdáváte to a jdete pořád dál a dál, dokud toho snu nedosáhnete? Jestli jo, tak vám upřímně závidím. Jeden z důvodů proč se totiž cítím tak ztraceně je právě to, že já prostě nevím, jaký ten můj dream job je. Nemám ho. Nemám vysněnou práci. Když se mě někdo zeptá: "Co chceš ze všeho nejvíc na světě dělat?", jen se sklopenýma očima odpovím "Nevím". Protože já vážně nevím. Někdo chce dělat letušku, někdo chce cestovat po světě, někdo chce být učitelka, právník, lékař, co já vím co ještě. A já? Prostě nic. Jaké to je pro člověka nemít žádné sen za kterým by šel. Jediné co v životě chci, je žít poklidný život s milovanou osobou, vdát se, založit rodinu, a být šťastná. Ale musím nějak začít. Ale k tomu aby byl člověk šťastný potřebuje i práci, která ho baví. A bez toho to nejde. Tak co teď. 

Má někdo z vás podobný problém, nebo jsem jediná? To by snad pro mě bylo ještě horší, představa, že jsem jediná. Ne teda že bych si přála, aby to měl někdo z vás stejně, ale rozumíme si....




2 comments:

  1. No jediná určitě nejsi, to si povíme příští rok až přijde řada na mě :D
    Uvidíme, kam se svými sny dojdeme :)

    ReplyDelete
  2. Celou střední jsem si nebyla jistá, čím vlastně chci být, pak jsem si řekla, že asi učitelka, hlásila jsem se na ni a nedostala se, co teď? šla jsem na vysokou na cesťák, cestovat mě bavilo, zeměpis také, ale co chci konkrétně z toho dělat neměla jsem ponětí, říkala jsem si, že snad to budu vědět až dostuduji. Nakonec jsem neměla kredity a šla na jiný obor a náhle už vím, co chci. Nemusíš to vědět hned, stačí situace, která ti změní cestu a můžou se ti oči otevřít :) a nejednou si budeš jistá tím, co chceš:)

    Somethingbykate

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)