Wednesday 15 July 2015

Blahblahblah....

Po dlouhé době mě napadlo zase něco sesmolit na blog.
Naposledy jsem psala, že budu pracovat v O2, juchů! Haha........
Byla jsem tam měsíc a půl, pak dva měsíce na nemocenské kvůli jakýmsi psychickým problémům, které mi kvůli tomuto zaměstnání a nějakých dalších okolností s tímto zaměstnáním spojených začaly. Takže taak. Asi tři měsíce jsem se z toho tak nějak dostávala. Až tento měsíc mohu říct, že jsem se z toho tak nějak konečně dostala. A o O2 už nechci ani slyšet.
Taky jsem zkusila pracovat jako servírka. Tři týdny. Vyhazov, papá!
Takže co teď? Teď na pracák, což jsem fakt nechtěla, ach jo.
Ovšem pro mě je hlavní, že já a vztah, ve kterém jsem, z toho všeho vyšel v pořádku. Nakonec. Bylo to dost nahnuté, kvůli věcem co se mi děly v hlavě. Bleh. Už NIKDY. Teď jsem zamilovaná tak jako jsem byla před TÍM. Mám toho nejlepšího kluka na světě a jsem s ním šťastná a jsem vděčná za to, že jsem/jsme to zvládli.

Vidíte kolik věcí se může odehrát v životě člověka za cca 4 měsíce. Važte si všeho co máte, to je to nejpodstatnější.

Tak zase ahoj! 

No comments:

Post a Comment

Moc děkuji za každý Váš komentář :)