Friday 7 November 2014

So here I am again...

Taak jsem tady. Prvně jsem si říkala, že ani pokračovat nebudu, protože jsem nevěděla co sem dávat, a výlevy z každodnního života stejně nikoho nezajímají, teda, téměř nikoho...:D tak jsem si řekla, že tady vždycky přidám jen něco co mě zaujme, filmy, knihy, videa, písničky, atd. Hned mě napadají asi 4 věci o kterých bych vám mohla napsat. Zrovna včera jsem koukala na pěkný film, tak toho využiju :D
 
A jinak bych možná mohla shrnout co se tak vše přihodilo nového od posledního článkü, který byl..snad někdy na jaře?
 
Tak řekněme, že jsem úspěšně dokončila bakalářské studium na pedagogické fakultě (úspěšně až na podruhé :D), ale bohužel jsem se nedostala na nMgr., pf, prej plná kapacita, já jim dám :D takže to budu další rok zkoušet znovu. Taky už nepracuji tam kde jsem dva roky pracovala. Vyzkoušela jsem ale práci ve velkoskladě s knihami, kde jsem vydržela 5 týdnů (a že mě to stálo námahy!), jelikož dál už to prostě nešlo, a teď jsem si našla jiný stánek s mobily, tak uvidím, jak dlouho vydržím tady. Pořád bych chtěla něco pořádnějšího, ale nějak to nevychází. Ah a taky jsem našla svou druhou drahou polovičku ♥ ale to je už moc soukromé a o tom se více rozepisovat nebudu :D
 
Co vůbec vy a brigáda/práce? Máte nějakou? A jste tam spokojeni, nebo hledáte něco jiného?

3 comments:

  1. V tom skladě s knihami snad dělali všichni mí známí :D A co tak si udělat nějaké kurzy než se znova dostaneš na vysokou? Třeba volnočasového pedagoga apod. OSU i jiné školy toho nabízejí dost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to dost možné, je to taková poslední záchrana když nic jiného není :D no kurzy bych si udělala, ale určitě se platí a já mám teď max. 50 korun v peněžence :(((( :D

      Delete
  2. To je nej ,,odešla jsem z toho stánku na mobily..." ,,A kde teď děláš?" ,,...V jiném stánku..." :D
    Tumtudum :D

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)