Tuesday 19 November 2013

WTF is wrong with you people?!

Vysvětlete mi někdo jednu věc. Přijdu do lékárny s tím, že mě jednou za čas, hlavně v období, kdy jsem nachlazená (v tomto období někdy i párkrát denně), přepadne dráždivý kašel, tento záchvat trvá několik minut a dokonce kašlu tak, až mi z toho kolikrát není úplně nejlíp od žaludku. Poprosím, jestli by mi nemohli něco poradit. Dráždivý kašel!! A ona mi dá sirup na ODKAŠLÁVÁNÍ i přesto, že ta samá značka má sirup na DRÁŽDIVÝ KAŠEL!! Proč mi sakra nedala ten druhý? Jo, měla jsem si to všechno dřív přečíst než jsem to koupila, ale tak nějak jsem jí důvěřovala, že když mám dráždivý kašel, že mi dá sirup na dráždivý kašel. Ne. Dala mi na odkašlávání. Co jsem komu udělala?

A další pecka dne. Dozvěděla jsem se, že předprodej lístků na premiéru filmu, která se koná v prosinci 2013, bude zahájen v lednu 2014.

KILL ME!


4 comments:

  1. Já si popravdě myslím, že v tom není až takový rozdíl, protože ten kašel nepřestane ani po jednom... po tom odkašlávácím by ses toho měla asi zbavit rychleji, ten na dráždivý kašel bude mít asi jen nějakou zklidňující látku, a to si zase myslím, že to docela dobře nahradí třeba med... ale těžko říct...?

    A hobit pobavil :D

    ReplyDelete
  2. Potřebuji to vysvětlit : Proč proboha Martin dělá pořád ty prostředníčky? Jako já ho za to miluju ještě víc než ho miluju normálně, ale PROČ?! :D
    To s tím kašlem mě mrzí, ale třeba to paní myslela dobře, třeba ti to pomůže? :) A nebo ses jí asi nelíbila, tak se ti pomstila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vlastně ani nevím proč, asi si řekl, že by to mohla být sranda, tak to ukazoval při každé příležitosti..a pak už se z toho asi stala tradice..:D

      Delete
  3. dneska ti prodají kde co a nezajímá je, jestli ti to pomůže... :/

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/2013/11/jak-na-krasne-dlouhe-pevne-nehty.html

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)