Thursday 3 October 2013

Bez nadpisu


Abych to na úvod tak nějak shrnula. Blogu se už neplánuju nějak víc věnovat. Možná, že je tohle poslední článek, možná taky ne. Možná bude další. Za týden. Za měsíc. Za dva měsíce. Za rok. Kdo ví. Pravda je taková, že jsem po dobu prázdnin na blog skoro nepomyslela. Jenže prázdniny jsou pryč, já trávím více času doma (HAHA tento týden si nepamatuju, že bych byla pořádně doma, no nic...), a taky mám více času k přemýšlení. A tak sem tam, když mě napadne nějaká zveřejnitelná myšlenka, může se stát, že využiju její zveřejnitelnosti a na blog ji pošlu. Ať si s ní už pak čtenáři dělají co chtějí. Ale teda nečekejte tady žádné New in posty, žádné recenze, žádné řeči o oblečení, kosmetice a těchto serepetičkách. Na to už je dost jiných blogů. Pokud vás zajímá více než tento článek to, která řasenka nedělá žmolky, přepněte jinam, to se tady nedovíte. Prostě a jednoduše, tento blog už je spíš něco jako "Případné stížnosti vkládejte sem"...myslím tím ovšem moje stížnosti :D tedy ne, že by jste si vy nemohli stěžovat, jen do toho! :D

Vlastně je to všechno tím, že už nechci vkládat svůj osobní život někam, kde je tak snadno přístupný všem těm cizím očím. Jasně, že to se od blogu očekává, že ho budou číst cizí lidé, ale co když na blog narazí někdo, u koho si nejméně ze všeho přejete, aby četl váš internetový deníček? Neee díky. 


No to bude asi všechno, chtěla jsem jen na pravou míru uvést, jak to s blogem vlastně je. Články neslibuju,...však víte jak to je. Sliby chyby :) ale sledujte mě dál, protože nikdo neví, kdy co zase přijde ;D


1 comment:

Moc děkuji za každý Váš komentář :)