Thursday 15 August 2013

Tentokrát už píšu s wi-fi! :D

Zdravím všechny své pravidelné čtenáře, i ty, kteří tady zavítali jen náhodou :) jak se dneska máte? Co plánujete na pátek a na víkend? Mě čeká zítra práce a už teď z toho skoro brečím. Včera jsem myslela, že tam doopravdy usnu. Člověk se tam cítí tak zoufale. Ale tak coo. Ještě zítra a v sobotu uvidím a uslyším Kryštofky ♥ fakt se na ně těším! Napadlo mě koupit si jejich cd a nechat si ho pak podepsat. Ale teď je spousta jiných věcí, do kterých bych spíš měla vrazit 300,- jako například příruční taška do Londýna. A stejně pochybuju, že se přijdou podepsat. A když jo, vezmu si nějaký sešit, co už :D
No a ten obrázek, to jsem si včera v práci koupila tohoto jahodového Míšu, má takovou jahodovou osvěžující polevu a je vážně výborný! Hned po práci jsem valila pro další :D musíte ho zkusit, je to mňamka :) stejně jako ten meruňkový, ale do horkých dní je lepší tento :)
Teď už čekám, až se ozve moje milovaná Johanka, protože jdeme ještě dneska na brusle :) tyto večerní projížďky jsem si moc oblíbila, i když jsem zatím byla asi jen 4x :D horší to bude v zimně, ach jo :/ ale tak do zimy je ještě spousta času :)
Jo a už mám taky wifi, o které jsem někdy minule psala. Bála jsem se, že to nezvládnu zapojit a nakonec jsem to zvládla za pět minut. Vlastně jen modem zapojíte do nabíječky, potom našroubujete takovou další šňůru, něco potvrdíte v počítači, zadáte heslo a jste přihlášeni. Fakt nechápu, proč si za tuto službu UPC účtuje 403 korun. A ještě mají nepříjemné techniky. Jakoby nestačilo, že platíme 656,- pouze za to, že jsme technikovi daly starý modem a on nám dal nový. Facepalm!
A já už se nebudu dál rozepisovat, příští článek už bude nejspíš o tom, jak jsem si užila Moravské hrady, protože zítra se mi asi nebude chtít nic psát a v sobotu už jedeme v 10 dopoledne. Tak se zatím mějte hezky a užívejte prázdniny, dokud jsou :))

3 comments:

  1. Tak tenhle tip Míši musím zkusit. Moc mi ty letní verze obalené vodovým nanukem nesedí. Zejména citronový...každý zvlášť by byl ovšem nepřekonatelný.

    ReplyDelete
  2. Toho novýho Míšu musim ochutnat, mnam.

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Do Londýna bych se taky zase podívala... Možná na jaro? :-)

    Míšu otestuji.

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)