Thursday 8 August 2013

Mám mýdlo!

Že si říkáte "No a co?" JÁ MÁM MÝDLO!! A to znamená, že se blíží výlet do Londýna! Mám mýdlo do Londýna!! Potřebovala jsem si koupit aspoň něco malého, abych si uvědomila, že to je všechno doopravdy, že se mi to vlastně jen nezná. A teď, když začnu pochybovat o opravdovosti toho všeho, se podívám na své mýdlo a řeknu si "Je to tak, je to pravda!" A ne, nejsem blázen, jen mám strašnou radost. Už jen měsíc a 11 dní, neuvěřitelné :) strašně se těším až se budu procházet po těch krásných uličkách, až před sebou uvidím London eye, až přejdu Millenium bridge a budu se blížit k St. Paul's cathedral, až si sednu k soše erose na Piccadilly circus a budu svačit sandwich a kafe se svou milovanou Johankou, která jede se mnou a budeme to všechno prožívat spolu ^^ škoda jen, že je to na pouhý jeden týden. Ale tak ještě můj život nekončí, kdo ví, třeba se tam jednou doopravdy dostanu na delší dobu, tak jak si to už dlouhé roky přeju :)
A je mi strašné horko!! A ráda skáču nečekaně z jednoho tématu k druhému, jo. Ale když ono je to strašné, já vždycky tíhla spíše k zimě a ke sněhu. Ne, že bych léto neměla ráda. Ale 36 stupňů? Like...really? 25 je akorát. Včera jsem šla s kámoškou na koupák a vydržely jsme tam jen tři hodiny, protože v tom horku se déle vydržet nedá. A ani plavat se nedalo, protože v bazénu se koupala snad polovina Ostravy. Fakt, nekecám!
Teď už se jdu pomalu chystat (čtěte jako "Jdu ještě projít nějaké blogy"), protože za chvilku jedeme k babičce a potom přijde sestřenka a bude u mě spát. A vůbec nevím co budeme dělat. Musím stáhnout nějaký film. A nebo zahrajeme Dostihy a sázky, hru našeho dětství, ha :D a jestli mě naštve, pustím ji Kluse, protože ho nemá ráda! Ale Nina se ji líbila, hmmmm....


2 comments:

  1. V Londýně jsem byla, je to tam absolutě nádherné, hned bych se tam vydala zase :)

    ReplyDelete
  2. Fakt, nekecám! Už aby to bylo!

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)