Sunday 14 April 2013

Užitečné aplikace na Android

Víte, aplikace jako Facebook, Instagram, Twitter, Pou, má každý. Nebo aspoň 80% uživatelů Androidu. Nebo možná míň, víc, já nevím, číslo není podstatné :D podstatné je to, že by bylo vážně zbytečné dělat "reklamu" na tyto aplikace, ještě když vezmeme v úvahu, že polovina z nich nefunguje tak jak má....
Proto vám přináším šest tipů na zajímavé aplikace, o kterých možná vůbec nevíte, ale věřte, měli by jste! Protože jsou prostě boží :D tak čtěte, a stahujte :)) a potom klidně pište názory, nebo mi na oplátku taky dejte tip na nějakou dobrou aplikaci :))

1. PIXLR EXPRESS

Jako první jsem si vybrala aplikaci na úpravu fotek. Na Google play na ni můžete najít jen samé pochvalné recenze, má hodnocení asi 4,8/5 a většina uživatelů o ni říká, že je to nejlepší aplikace na úpravu fotek. Pokud ji ale používáte poprvé, buďte připojeni na wi-fi. Všechny ty efekty a další blbůstky si musíme stáhnout, ale potom už můžete používat i bez připojení k internetu. Kam se hrabou nějaké úpravy na Instragramu? Tady můžete ořezávat, rozmazávat, zostřovat a já nevím co všechno ještě. Dá se taky na Google store nainstalovat přímo do vašeho Chrome prohlížeče, takže můžete jednoduše upravovat fotky i na počítači :))

2. POCKET

Taky velice užitečná aplikace. Pokud si na počítači, nebo na vašem mobilu projíždíte internet a narazíte na nějakou zajímavou stránku, článek, o kterém jste přesvědčeni, že se k němu v budoucnu budete chtít vrátit, nebo cokoliv jiného, není nic jednoduššího, než odkaz vložit do této "kapsy". Když potom aplikaci otevřete, všechny vaše uložené stránky se vám okamžitě objeví na jednom přehledném místě. Údajně ke čtení článků uložených do této aplikace ani nepotřebujete internet, jsou převedeny do zvláštního formátu.

Další užitečné aplikace najdete v celém článku :) ↓

3. SPRINGPAD

Jde v podstatě o něco, jako váš diář a zápisník v jednom. Můžete zde ukládat všechny důležité události, všechny myšlenky, které vás napadnou při cestě do školy a vy nemáte kde jinde si je poznamenat, nebo si taky můžete vytvořit seznam knih, které v budoucnu chcete přečíst. Dále můžete prohlížet i příspěvky ostatních a nechat se jimi inspirovat. Můžete takto narazit například na spoustu zajímavých kapel, knih, nebo taky najít nějaký bezva recept. Tuto aplikaci jsem si stáhla teprve dneska, ale vypadá dost dobře a asi ji budu často používat :)

4. KAKAO TALK

Jde o něco jako je Skype, nebo Viber, ale převedené do zajímavější a návykovější podoby. Můžete si stáhnout nějaké krásné jarní tématické pozadí, například to co vidíte u mě nahoře, a hned budete tuto aplikaci používat raději. Pokud máte připojení k internetu, tak si můžete s kamarády psát i volat zadarmo, posílat si různé fotky, videa, nahrávky, nebo si můžete vyměňovat stažené srandovní smajlíky tak jako já se svou kamarádkou :D Ovšem má jeden háček, nepřišly jsme na to jak se odhlásit :D no a má vlastně ještě jeden háček. Moc lidí tuto aplikaci nepoužívá, takže pokud máte někoho s kým si často píšete/povídáte, musíte ho přesvědčit, aby si aplikaci taky stáhl :D

5. SVÍTILNA

No a teď trochu z jiného soudku :D možná si říkáte, na co vám bude takové aplikace dobrá, ale věřte mi, že když se ocitnete v situaci jako já v pátek - v jednu hodinu ráno v lese (jo, mí kamarádi mají někdy divné nápady.... :D), tak budete rádi, že tuto Svítilnu máte. Bez ní bych neviděla na krok. Svítí vážně dobře a můžete si nastavit a různé typy osvětlení, například to co vidíte na druhém screenu, to se hodí když jedete na kole bez světla. Druhá věc je, komu by se to po celou dobu co jede na kole chtělo držet :D

6. ČISTIČ MEZIPAMĚTI

Tohle by si měl pořídit asi každý. Ani si neumíte představit, kolik zbytečných megabitů se vám ukládá do mezipaměti telefonu, když si projíždíte třeba blbý Facebook nebo Instagram. A potom se všichni divíme, proč že to máme tak zpomalené telefony. Mi stačí pár návštěv těchto stránek, a hned mažu z mezipaměti 20 MB. Můžete si tuto aplikaci nastavit i jako widget na plochu, takže pokaždé když odemknete mobil vidíte, kolik MB v mezipaměti právě máte, a jestli je teda nutné ji promazat nebo ne. 




4 comments:

  1. To Kakao!! Omg. Ale ti ,,smalíci" mi budou chybět.

    ReplyDelete
  2. tak na tu mezipaměť jsem taky nedávno přišla, že by bylo dobré ji mazat (když už se mi nesynchronizovaly maily) a mám nějaký CLEANER. Ale nepřijde mi, že by nějak skvěle fungoval, jdu zkusit ten čistič :)

    ReplyDelete
  3. Jo ta svítilna je moc užitečná :) jinak ten pixlr express určitě vyzkouším..

    http://www.lady-ees.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyzkoušej, má vážně super efekty :) já teď kvůli této aplikace skoro přestala používat PhotoShop abych se přiznala :D

      Delete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)