Friday 8 February 2013

Shopping post~

Po dvou dnech vás zdravím! Neozývala jsem se, protože jsem včera byla celý den v práci, potom chvilku s kamarádkou a asi v 10 večer dorazila sestřenka, která tu byla ještě dneska a taky tu spí ještě do zítra. Teď se myje, takže mám čas na krátký článek :)
Dneska jsem využila toho, že jsem měla volný den a společnost, a šla jsem si pořídit pár nových věcí (Johanka mě zabije :D). Takže toto berte jako takový menší Shopping post.
Taky jsme před chvilkou se sestřenkou dohrály Dostihy a Sázky, snad poprvé v životě jsem ji porazila, celkem jsem měla asi 100 000,- ! :D
Teď se jdeme podívat na Pýchu a předsudek, protože jsem to dlouho neviděla (:D), takže se mějte, dobrou noc :)


1. velice roztomilé sítko na čaj z Kiku, za 40,- / 2. Lak s názvem Disco Disco za 30 :D / 3. krabička s obrázky čajů, kterou fakt nevím na co použiju, ale je dokonalá takže jsem ji musela mít (vlastně mám dvě, ehm :D) velká za 25,- malá za 15,) / 4. další knížka Jane Austen, autorky Pýchy a předsudku. Tentokrát knížka s názvem Emma, hodnocená je dobře, takže snad bude fajn :) cena 129,-

5 comments:

  1. Zabíjím tě pohledem. Nebo spíš písmenkama. :D
    Hele když si dáme vždycky limit třeba dvě stovky tak je to v pohodě.
    A to SÍTKO je ťů :3

    ReplyDelete
  2. Záleží na tom jestli myslíš dve stovky za týden...nebo na den? :D
    Oops nedošlo mi ze je to s měkkým :D opravím to hned co se mi na mobilu povede přihlásit na blogger :D ale jo je ťu :'D

    ReplyDelete
  3. Krabičky se hodí vždycky... :D

    ReplyDelete
  4. ten lak vypadá skvěle :) taky by jsem si měla nějaký nový pořídit :D

    ReplyDelete
  5. Tak na ten BB cream by jsem se asi podívala :) četla jsem už pár článků o něm a hodně ho vychvalují :))

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)