Sunday 17 February 2013

Jen takové povídání :)

Chtěla jsem vymyslet nějaký smysluplnější článek, ale na to už se asi dneska nezmůžu. Zase celý den v práci, to byla otrava, to vám povím. Ale teď mám od práce pět dní klid, jupí. I když o něco méně se budu radovat, až dostanu peníze :D protože teď kvůli školy můžu pracovat jen 14 hodin týdně :/ což je rozdíl, když jsem byla zvyklá na 22-23...ale nevadí, tři měsíce to vydržím, pak s koncem semestru zase můžu pracovat víc. Snad :D třeba tam do té doby skončím, že jo :D
Jinak příští týden mám zatím docela dobře naplánovaný. Zítra jdu poprvé vyzkoušet Power plate. Takže jsem zvědavá. Pokud to bude dobré, pouvažuju nad pernamentkou, která je teď v dost výrazné slevě. Máte s Power plate někdo zkušenosti?
V úterý si jdeme se sestřenkou zaplavat a potom u mě nejspíš přespí. Ve středu chci obejít nějaké sekáče a doufám, že narazím konečně na nějaký levný a dobrý. U nás sice máme fajn sekáč, ale nedá se o něm říct, že by byl AŽ TAK levný. Rozhodně tam nenajdu svetr za dvacku tak, jako se to daří ostatním :D
Nooo a ve čtvrtek škola až do půl šesté a v pátek volno ♥ na tento den si ještě budu muset něco naplánovat...že by další Power plate? :D
Teď už si asi půjdu pustit nějaký film. Přemýšlím nad Harrym Potterem. Ale nevím, který díl. Znám je všechny nazpaměť :D možná si dám trojku. Nebo čtyřku. I když šestka a pětka jsou taky fajn. Všechny jsou super. DILEMA. Pustím si Pýchu a předsudek a problém s Harrym bude vyřešen :D
A jaký den jste měli vy? Užili jste si neděli? Nebo jste jen tak odpočívali?
Noo zatím se mějte, já se nejspíš zase ozvu zítra, se snad už pořádnějším článkem :)


Jo, ráda si fotím své oblíbené části různých knih :D

2 comments:

  1. Ahoj, prosím Tě, co máš tady za písmo?:) jako u článku, ten text, nadpis apod. nemyslím

    ReplyDelete

Moc děkuji za každý Váš komentář :)