Monday 4 February 2013

I'm running to my safety zone...

Je 4.2.2012, 0:13 a já přemýšlím, proč jsem si tento blog založila.
A taky proč jsem změnila jeho název na safety zone.
Přišla jsem na to, že potřebuju nějaké místo, útěk od reality, o kterém nebude nikdo vědět. Nikdo kdo nechci. Mám sice blog, ale myslím, že o něm ví i lidé, u kterých si to nepřeju (teď možná napadlo jednu osobu "Beztak mluví o mě"...ne, o tobě ne).
Safety zone je tedy název, který tuhle potřebu dostatečně vystihuje. Popravdě je to název jedné písničky, kterou teď ráda poslouchám. Jsem ráda, že se tak jmenuje, protože jinak by mě tento název nenapadl.
Jinak...ještě jsem se tak úplně nerozhodla, o čem tady budu psát. Taky je možné, že tento blog zruším tak jako jsem to už udělala u mnoha. No ale možná taky ne, to se uvidí.
V dalším článku se trochu představím, ale to bude nejspíš zítra. Teď jsem jen chtěla napsat proč tady vlastně jsem. Tak už to víte.
A vím, zním dost pochmurně, mám takovou náladu. Obyčejně taková nejsem. Zítra to bude lepší.
Dobrou.

No comments:

Post a Comment

Moc děkuji za každý Váš komentář :)